vrijdag 20 juni 2014

Week 5  -1.6kg totaal  -11.5kg

De afgelopen week ging het beter dan ooit te voren. Geen hongergevoel ( wel lekkere trek bij het zien en ruiken van lekker eten of snaaierijen). Alle verleidingen toch kunnen weerstaan. Ik voel me ook minder slap en begin voorzichtig toch wel blij te worden met mijn verbeterende figuur. 'k Ga het ook aan mijn kleding merken en dat is toch wel een extra stimulans. Omdat wij 1 augustus op vakanatie gaan en ik dan niet drie maal per dag een shake wil, ga ik vanaf 9 juli opbouwen naar gewoon eten. Na de vakantie bekijk ik dan of ik nog meer gewicht wil verliezen en of ik dat met CB 500 ga doen of CB 800. Bij de laatste variant eet je 's avonds een beperkte warme maaltijd mee. Voorlopig ben ik dus voorzichtig positief


Geen opmerkingen:

Een reactie posten