woensdag 11 juni 2014

Week 3 - 1.8 kilo  totaal -8.2 kilo

In deze week heb ik mijn verjaardag gevierd. Als traktatie drie stukjes ei in rookvlees en drie stukjes zalm-wrap gegeten. Ondanks dat toch 1.8 kilo afgevallen. Elke dag drink ik trouw mn drie liter water en we (mijn man en ik) gaan twee keer per week sporten. Het sporten moest ik in intensiteit wel wat bijstellen, ook voel ik me echt niet topfit. Maar ja 500 kcal per dag is natuurlijk ook niet veel. Eigenlijk voel ik me best wel slapjes en twijfel of ik over zal stappen naar de cb 800 variant. Dan gebruik je twee shakes per dag plus een lichte avondmaaltijd. Ik bekijk het per dag. Tot nu toe is het me gelukt om vol te houden en ben ik blij met de resultaten. Ik wou snel dus dat heeft consequenties!! Borstomvang : - 5 cm  buikomvang: -6 cm heupomvang : -5cm.
Het valt me nog steeds zwaar, maar ik zet door!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten