zaterdag 14 juni 2014

Week 4 -1.7kg  totaal -9.9 kg

Hoewel ik het nog steeds beremoeilijk vind, houd ik nog steeds vol. Soms is mijn verlangen naar eten zoooooooo groot.... O wat kan ik verlangen naar brood, roggebrood ,kaas, vis met groente. Heus allemaal niet heel verkeerd maar nu even taboe. Waar ben ik aan begonnen, wat heb ik mezelf opgelegd? Waarom vind ik het nog steeds moeilijk? Waarom krijg ik niet dat euforische gevoel dat ik in zoveel succesverhalen lees. Waarom blaak ik niet van energie maar voel ik me nog steeds slap en futloos. Natuurlijk ben ik blij met de verloren kilo's maar waarom wint dat gevoel het dan niet van de drang naar eten. Kom ik ooit van mijn eetverslaving af? Ik ben zo bang dat ik terugval in mn oude eet(lees snaai- en snoep)gedrag.
Pffff ondanks de mooie resultaten geen leuk blogje dus, ja ik weet dat de maandelijkse periode er aan komt en nee dan ben ik niet de vrolijkste en likt alles donkerder dan donker. Misschien maar even in een stil hoekje gaan zitten en wachten op betere tijden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten