woensdag 11 juni 2014

Week 2  -1.8 kilo  totaal -6.4 kilo

Nog steeds vind ik het moeilijk voltehouden, heb ook nog steeds een hongergevoel en voel me er beslist niet fitter op. Zeer regelmatig zoek ik nog voor- en nafoto's op op het internet en verbaas me over alle verhalen waarin het lijkt of men er na de beroemruchte drie dagen er geen moeite meer mee heeft het voltehouden. Nou dan ben ik natuurlijk weer de uitzondering! Maar ik houd vol en dat is heel bijzonder voor mij. Heb beslist niet gezondigd. Het weegresultaat geeft 1.8 kilo minder aan en ook de borst-,buik- en heupomvang is weer afgenomen. Keurig weer mn shakes uitgezocht, de lactosevrije variant bevalt het beste maar daar zijn maar drie smaken van, vanille, cappuccino en chocolade. De shakes zijn te drinken maar echt lekker kan ik ze nog niet noemen maar....ik zet door.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten