woensdag 11 juni 2014

Week 1   -4.6 kilo

vrijdag 16 mei 2014 was DE dag. Ik had een afspraak met de cambridgeconsulente. Omdat ik de dagen/weken er voor het internet al had geplunderd voor informatie over het dieet, kon zij me niet zo heel veel nieuws vertellen. Omdat dit natuurlijk niet mn eerste poging is, weet ik dat IK het moet doen dus stel ook geen hoge eisen aan een consulente. Zij is voor mij alleen de beroemde "stok-achter-de-deur". Ik werd gewogen en gemeten, de resultaten waren geen verrassing en verschillen niet veel met thuis. Na het wegen de shakes uitgezocht in verschillende smaken om uit te proberen.
Nou het viel niks mee. Best veel hongergevoel gehad en dat weggedronken met, maar o wat moet ik afkicken van eten. Nu pas merk ik dat de hele dag om eten draait. Op mn werk moet ik koken en dat valt niet mee. Thuis wil mijn gezin het wel overnemen maar ik vind dat ik het gewoon moet blijven doen. Zij kunnen er niets aan doen dat ik ga lijnen. Het blijft afzien.
Het eerste weegmoment is al op 21 mei dus eigenlijk na 5 dagen shake-dieet. Toch is er al 4.6 kilo af. Ook zijn borst-,buik- en heupomvang elk 2 cm afgenomen. Door mn lijnverleden ben ik nog niet heel euforisch maar het begin is er!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten